Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Όταν μισή μόλις μέρα, σου γεμίζει όλες τις υπόλοιπες...

Είχα δυο μέρες τώρα που θες η ζέστη, θες οι δουλειές που δεν τελειώνουν ποτέ, θες το γενικότερο άγχος της κατάστασης που επικρατεί, θες που προσπαθούσα τόσο πολύ να κάνουμε "διακοπές στην ίδια μας την πόλη" για να κρατάμε το ηθικό μας ακμαίο, θες που οι μυικοί μου πόνοι ήταν πολύ έντονοι, ξαφνικά κουράστηκα και απλά αφέθηκα να μελαγχολήσω. 

Το άλλο μου εγώ όμως, (αυτό που γουργουρίζει!), το πήρε μυρωδιά και με ρώτησε τι έχω... "Με πήρε λίγο από κάτω που δεν θα πάμε διακοπές φέτος- θα μου περάσει" Την επόμενη κιόλας μέρα μου κανόνισε εκδρομή εξπρές στο Αρκούδι... Αυτός είναι ο άντρας μου. My super hero to the rescue! 

Και η αλήθεια είναι πως όλοι το χρειαζόμασταν. Ακόμα και το μαιμούδι. Έστω και μισή μερούλα, δεν έχει σημασία, μισή όμως μερούλα που δεν σκέφτεσαι τίποτα άλλο παρά μονάχα πως να περάσεις καλά και να χαλαρώσεις. Μισή μερούλα που σου δίνει τόση δύναμη για πολλές πολλές πολλές ολόκληρες μερούλες. Μισή μερούλα που ξεγελιόμαστε και νομίζουμε πως έχουμε έρθει για διακοπές, νομίζουμε πως και αύριο εδώ θα ξυπνήσουμε, μισή μερούλα που βλέπεις και ζεις κάτι διαφορετικό. 

Και γεμίσαμε εικόνες, υφές, μυρωδιές, αναμνήσεις και εμπειρίες... 
















Το θέμα είναι πως μια μέρα σαν όλες τις άλλες, έγινε ξεχωριστή. Έγινε, γιατί κάποιος ενδιαφέρθηκε, κάποιος συζήτησε και εξέφρασε τα συναισθήματα του. Και γιατί κάποιος άκουσε. Έτσι λοιπόν σε μια υπέροχη παραλία στο Αρκούδι αφήσαμε και εμείς το αποτύπωμα μας και ένα μικρό τόσο δα μέρος της καρδιάς μας, μιας και μας γέμισε με χαρά, ψυχική ξεκούραση και αισιοδοξία πως ακόμα καλύτερες μέρες θα ξημερώσουν. 



Και όταν ήμασταν έτοιμοι, πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Στην ευλογημένη καθημερινότητα μας, αυτή που κάνει αυτές ακριβώς τις μέρες ξεχωριστές. Με ένα ζευγάρι ανανεωμένο και ένα μαιμουδάκι πολύ, πολύ, πολύ ευτυχισμένο... 



15 σχόλια:

  1. Να περνατε καλά και να είστε πάντα τόσο ευτυχισμένοι!!! Το μαιμουδάκι σου είναι ένας κούκλος!!!
    Φιλιά πολλά, μην αφήνεις την όλη κατάσταση να σε ρίχνει και πέρνα όσο περισσότερο χρόνο μπορείς με την πανέμορφη οικογένεια σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρώ μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ! Δεν την αφήνω κούκλα μου, πότε πότε σαν παιδί και εγώ λυγίζω αλλά είναι μόνο για λίγο! Σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτά είναι! είδα τις φωτο και άνοιξε η ψυχή μου, έχουμε κανονίσει να πάμε τον αύγουστο λίγες μέρες στην Κυλλήνη και πραγματικά τώρα καταχάρηκα που είδα τις φώτο! δεν πειράζει για τις διακοπές, έστω και μονοήμερες γεμίζουν τις μπαταρίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι διαπίστωσα και εγώ Μάχη μου! Ο Παναγιώτης μου υποσχέθηκε να ξαναπάμε, οπότε μπορεί και να βρεθούμε- που ξέρεις;;; Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Η οικογενειακή φωτογραφία όλα τα λεφτά!! Απλά ανατρίχιασα με το πόση αγάπη βγάζουν αυτές οι φωτογραφίες!! Να περνάτε πάντα υπέροχα, Γιάννα μου!!!

    Φιλιά,


    Βάσω, η μαμά πρωτάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου Βάσω μου... Με συγκινείς.. Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά <3

      Διαγραφή
  4. Τουλαχιστον ξεφυγατε απο τα καθημερινά! Το ματι γεμιζει , και οι μπαταριες γεμιζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο όμορφα να περνάτε πάντα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιαννα , πως μπορω να σου στειλω ενα ιδιωτικο μηνυμα;Ή πρεπει οπωσδηποτε να αφήσω μηνυμα στο μπλογκ;
    Ηρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρώ μου έχεις την δυνατότητα να μου στείλεις μύνημα στην σελίδα μου στο fb. https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas Περιμένω <3

      Διαγραφή
    2. Αν δεν έχεις fb στείλε μου mail στο yiannapanou@gmail.com

      Διαγραφή
  7. ποσο σημαντικο να σε σκεφτονται και να σ αγαπούν!!! τι ωραι που περασατε Γιαννα μου!! Κριμα για τις διακοπες αλλα ελπίζω να μπορειτε να παιρνετε τουλαχιστον μικρες ανασες... και να κανετε τετοια ομορφα ταξιδακια!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι Ελπίδα μου;; Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, σε αυτό ελπίζω και εγώ!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή