Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Όταν ένας δεινόσαυρος προσγειώνεται στην μπασκέτα...



Μαιμουδάκι μου...

σαν παιδί και η ίδια ήμουν  ανησυχητικά φαντασιόπληκτη, οπότε το να βλέπω κάθε μέρα τον τρόπο που παίζεις  με τα παιχνίδια σου, μου είναι εξαιρετικά ευχάριστο και με έναν παράξενο τρόπο, σχεδόν οικείο. Δεν παύεις ωστόσο να με εκπλήσσεις και να με κάνεις να χαμογελώ όταν βλέπω τα τερτίπια σου....

Το έχω πει. Πιθανότατα είσαι το μόνο παιδί παγκόσμια, (καλά κόβω κάτι), που βάζει το παγούρι του πάνω στο σουβερ από 16 μηνών... Το μπουκάλι δεν ξέρω γιατί το τοποθέτησες ανάποδα, μα μια φορά πάνω στο σουβερ είναι. (αμ τι, είμαστε κύριοι εμείς!) 



Τι πιο φυσιολογικό από το να αφήσεις το ζυμαράκι σου να φουσκώσει και να ξεκουραστεί πάνω στο λεωφορείο; (να κάνει και μια  βόλτα βρε αδελφέ, μην βαρεθεί κιόλας!) 



Η εικόνα του Αγίου Δημητρίου, (την οποία φιλάς τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα), προσγειώθηκε πάνω στην πλατφόρμα προσγείωσης του ελικοπτέρου, και φυσικά πάντα ανάποδα! (μην ξεχνιόμαστε ε;) 



Διότι αν δεν βρεθεί ένας δεινόσαυρος στην μπασκέτα σου, δεν θα "πάρεις" και το παιχνίδι! (Έπαιζε άτιμα και τον "σουτάραν" οι συμπαίκτες του; Τι έγινε θέλω να μάθωωω) 



Το μέγεθος δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο, τι σημασία έχει αν η νταλίκα είναι γιγαντιαία και ο οδηγός μια σταλιά, στο δικό σου μυαλό το γκάζι μια χαρά το φτάνει! (και ας είναι από την άλλη πλευρά!) 



Γιατί η αλήθεια είναι πως αν δεν μαγειρέψεις μαζί με το φαγητό σου ένα playmobil και ένα χαρτομάντιλο, δεν θα είναι και νόστιμο.. (τζάμπα βλέπουμε τον Άκη κάθε απόγευμα, τζάμπααα!)



Εδώ με έστειλες απλά αδιάβαστη και είναι από τις φορές που καμαρώνω σαν γύφτικο σκεπάρνι... Έφτιαχνες το παζλ με τα γράμματα και αφού το είχες ολοκληρώσει σου έλειπε μόνο το "Μ". Μου το ζήτησες και σε παρότρυνα να κοιτάξεις στο πάτωμα. Δεν το έβρισκες ωστόσο και αφού το σκέφτηκες λιγάκι, πήγες πιο πέρα στον πίνακα με τα μαγνητικά γράμματα και επέστρεψες με το "Μ".... (εντάξει τον επόμενο Αϊνστάιν έχω κάνει- γκουχ, γκουχ!) 


Δεν βρήκες σουβερ μαιμούδι μου και λες δεν επιχειρώ να  βάλω την κούπα μέσα στο αεροπλάνο; (Λογικό.)  



Ε ναι γιατί τα τρία μάτια είναι πάντα καλύτερα από δυο. (μόνο που τώρα το τρενάκι σου έμεινε με ένα... το σκέφτηκες αυτό;;;;) 



Την πρώτη μέρα που με είδες να κάνω γυμναστική, εκστασιάστηκες. Δεν σε αδικώ, δεν είχες ιδέα τι κάνει αυτό το τεράστιο μηχάνημα στο σαλόνι μας και επιτέλους διαφωτίστηκες... Την επόμενη μέρα έψαχνα τα αθλητικά μου, τα έψαχνα... μέχρι που σε ρώτησα αν τα έχεις δει. Αμέσως με οδήγησες σε αυτή την εικόνα... (σε ευχαριστώ βρε μαιμουδάκι μουουου..... η υπόλοιπη που είμαι- καλέ αόρατη έγινα!) 



Πες ότι ξυπνάς το βράδυ και θες μια παρέα βρε αδελφέ, ένα αφτί να σε ακούσει, έναν ώμο να κλάψεις... Για αυτό και εσύ προνοείς και τα βάζεις τα αγαπημένα σου playmobil από νωρίς νωρίς μέσα.. (πρόσεχε μην σου φύγουν- κάτω από το μαξιλάρι χώσε τα!!) 



Συνέχισε εσύ μαιμουδάκι μου να ταξιδεύεις στην μαγική χώρα της φαντασίας, όπου όλα επιτρέπονται, όλα είναι πιθανά και όλα είναι απολύτως λογικά... Κάπου εκεί κοντά... λίγο πιο πίσω σου... θα είμαι και εγώ. Αποφασισμένη να μην μου ξεφύγει απολύτως τίποτα... 



3 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη ανάρτηση! Λατρεύω όλες τις φωτογραφίες, τι καλά που τις συγκέντρωσες! Καλά, πραγματικά απίθανος ο μικρός -αυτή η ηλικία είναι τόσο αστεία... να τον χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου! 2 μήνες συγκέντρωνα αυτές! Πάμε τώρα για τις επόμενες!! Είναι πράγματι, ανυπομονώ να αρχίσει και να μιλάει κανονικά!! Σε φιλώ, χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!

      Διαγραφή